Ben söylersem hoporlorler dayanmaz rezilliğe
Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumlarınız ile teşekkür ederim. Gitara başlayalı 9 ay oldu, ses üzerinde çalışmaya yeni yeni başladım diyebilirim. İlk zamanlardaki sesi duyan kargalar intihar etmişti
Gelişme olmasını görmek güzel oluyor Snare senide görmek isterim bu arada