Ben söylersem hoporlorler dayanmaz rezilliğe
Yorumlarınız ile teşekkür ederim. Gitara başlayalı 9 ay oldu, ses üzerinde çalışmaya yeni yeni başladım diyebilirim. İlk zamanlardaki sesi duyan kargalar intihar etmişti

Gelişme olmasını görmek güzel oluyor

Snare senide görmek isterim bu arada