• 08-03-2020, 02:24:49
    #10
    yansın bu gece bütün forum! yakın sigaraları
  • 08-03-2020, 02:25:36
    #11
    Gece gece yakma içimizi be kardeşim.
  • 08-03-2020, 02:25:57
    #12
    Bi masa kuralım
  • 08-03-2020, 02:26:21
    #13
    Death2All adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu parçanın yeri bende çok ayrı. O zaman 3 senelik olan ilişkim bitiyordu az daha. Bazı şarkılar hakikatten çok etkili. Şimdi şükür 8.Yıldayız
    Allah daha uzun nasip etsin inşallah abim benim de 2 sene falan oldu nişanlanıcakken bitirdi sanki birini daha sevemicek gibi hissediyorum öyle de oluyor yapamıyorum
  • 08-03-2020, 02:29:29
    #14
    bilgiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah daha uzun nasip etsin inşallah abim benim de 2 sene falan oldu nişanlanıcakken bitirdi sanki birini daha sevemicek gibi hissediyorum öyle de oluyor yapamıyorum
    Bu sevgimi yoksa bir saplantı haline mi geldi önce onu bulman lazım. Birini bir daha sevememek en kötüsü 8 yıl geçti sevemiyorum.
  • 08-03-2020, 02:30:15
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bilgiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah daha uzun nasip etsin inşallah abim benim de 2 sene falan oldu nişanlanıcakken bitirdi sanki birini daha sevemicek gibi hissediyorum öyle de oluyor yapamıyorum
    Yani ne söylesem, ne söylense boş anlatılmaz, birkaç aylığına bir ara vermiştik zamanında aşşağı yukarı içindeki o yangını yaşamıştım. Hatta şuan öyle bir durumu (Allah korusun) düşündüğüm an bile içim acıyor. Her şeyin ilacı zaman inan. Çok daha kötülerini de gördüm, 3 yıllık ilişkisi olup doğum günü süprizi yapıcam diye evi süslemeye giden bir arkadaşım nişanlısının aldattığını öğrendi. Yani aslında o kadar büyük acılar var ki bu anlattığım bile acı değil. Alışıyoruz, geçmiyor belki ama alışıyoruz..
  • 08-03-2020, 02:31:24
    #16
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi masa kuralım
    Masa hazır..

    (fotoğraf temsilidir)
  • 08-03-2020, 02:31:28
    #17
    Bu konuya yurek dayanmaz. 🚬🚬🚬
  • 08-03-2020, 02:33:33
    #18
    💔💔💔💔💔💔