CÜMLENİN KAMBURLUĞU
Günlere isim verildiğinden beri,
cumartesilerin en güzeli
üst sokakta seninle
yan yana oturabilmekti.
Şu cümlenin kamburluğuna bakar mısın?
Sanki yaşanılanlar birden yarım kalmış.
O parktaki oturmalar aniden son bulmuş.
Aramalar git gide kesilmiş.
Ve zamanla her bir kelime daha da anlamsızlaşmış.
Asıl anlatmak istediğim,
bu acının köşesini bir türlü dönemeyişim.
İçimde kırık on iki kaburgamın on ikisi de batar gibi.
Alınan her nefesin kesik kesik verilmesi gibi.
Her bir acının başaka bir acıyla yarıştırılması gibi.
Saçlarımın hiç uzamayışı,
ellerimin bir türlü ısınamayışı gibi.
Aynı şarkı nakaratını binlerce kez dinlemek,
gözlerimle sevdiğim her şeyi
parmaklarımla okumam gibi.
Zaman geçti biliyorum...
Geçen zaman içinde yazdığım şiirlerimden biri sadece. Sizce nasıl olmuş?
Şiir denemem 1
14
●865
- 29-07-2019, 19:30:20Şiir ve edebiyat söz konusu olduğunda inanılmaz mükemmeliyetçi ve yeniliklere kapalı bir insan olmama rağmen açıkça belirtebilirim ki gayet başarılı olmuş. Elinize sağlık.maviaden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2019, 19:31:11Bir öğretmen olarak, öncelikle tebrik ediyorum. İyi veya kötü demek haddime olmadığı gibi, duygularını insanları kırmadan dile getirenleri her zaman takdir ediyorum. Bu bir müzik aleti ile de olur şiir ile de tiyatro ile de... Böyle insanlar toplumumuz için gerekli. Umarım yazmaktan vazgeçmezsiniz. Başarılar diliyorum.
- 29-07-2019, 19:34:08Gayet güzel, bir şiir sever ve yazarı olarak beğendim. Tebrik ederim, kalemine sağlık.
- 29-07-2019, 19:35:10Öncelikle teşekkür ederim, aslında bir noktada duygularıma, düşüncelerime tercüman oldunuz.fatih4364 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkür ederimmuratbravojohny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2019, 19:40:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hiçbir şeyden anlamayan biri olarak tebrik ediyorum öncelikle.
Anlamsızca okudum ve okuduğumu okudum varsayıyorum
Yalnız bir şey dikkatimi çekti en başından beri
Akşam akşam neden böyle bir şiir gün yüzüne çıktı
Teselli mi edeceğiz saklı kalanların, kalanların saklılığına
Irmak gibi aksın doğrular, yanlışların yanından..
Mazi diye bir şey yok her şey aklımızdan..
Bu da benim yazdığım akrostriş şiyir nasıl ama çok güzel dimi kıskanmadın umarım
Şaka bir yana ben de şiir yazardım, deneme, hikaye yazmışlığım da var. Kışın öğrenci evinde üşürken sobada yakacak olmadığından...
Güzel olmuş sizin şiir de devam edin bırakmayın sonra heves flan kalmıyo
- 29-07-2019, 19:41:55Beğenmenize sevindim, teşekkürlermramra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2019, 19:46:14Akrostiş şiiriniz yüzümde bir tebessüme neden oldu, ne güzelhibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şiirin zamanı yoktur bildiğim kadarıyla. Dilerim yazmaya devam edersiniz.

Güzel olmuş sizin şiir de devam edin bırakmayın sonra heves flan kalmıyo