Bir öğretmen olarak, öncelikle tebrik ediyorum. İyi veya kötü demek haddime olmadığı gibi, duygularını insanları kırmadan dile getirenleri her zaman takdir ediyorum. Bu bir müzik aleti ile de olur şiir ile de tiyatro ile de... Böyle insanlar toplumumuz için gerekli. Umarım yazmaktan vazgeçmezsiniz. Başarılar diliyorum.