Hiçbir şeyden anlamayan biri olarak tebrik ediyorum öncelikle.
Anlamsızca okudum ve okuduğumu okudum varsayıyorum
Yalnız bir şey dikkatimi çekti en başından beri
Akşam akşam neden böyle bir şiir gün yüzüne çıktı
Teselli mi edeceğiz saklı kalanların, kalanların saklılığına
Irmak gibi aksın doğrular, yanlışların yanından..
Mazi diye bir şey yok her şey aklımızdan..
Bu da benim yazdığım akrostriş şiyir nasıl ama çok güzel dimi kıskanmadın umarım
Şaka bir yana ben de şiir yazardım, deneme, hikaye yazmışlığım da var. Kışın öğrenci evinde üşürken sobada yakacak olmadığından...

Güzel olmuş sizin şiir de devam edin bırakmayın sonra heves flan kalmıyo
Akrostiş şiiriniz yüzümde bir tebessüme neden oldu, ne güzel

Şiirin zamanı yoktur bildiğim kadarıyla. Dilerim yazmaya devam edersiniz.