Bir öğretmen olarak, öncelikle tebrik ediyorum. İyi veya kötü demek haddime olmadığı gibi, duygularını insanları kırmadan dile getirenleri her zaman takdir ediyorum. Bu bir müzik aleti ile de olur şiir ile de tiyatro ile de... Böyle insanlar toplumumuz için gerekli. Umarım yazmaktan vazgeçmezsiniz. Başarılar diliyorum.
Öncelikle teşekkür ederim, aslında bir noktada duygularıma, düşüncelerime tercüman oldunuz.

Gayet güzel, bir şiir sever ve yazarı olarak beğendim. Tebrik ederim, kalemine sağlık.
Teşekkür ederim