• 08-05-2009, 00:17:07
    #10
    repe etkisi var 1. mesajı yazan arkadaşa yararlı linkine tıkladım repi arttı
  • 08-05-2009, 00:18:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şurada duyuruldu
    Evet , var
    Biraz önce o işarete tek bir tıkla 280 repim arttı mesela
    Höh deneme amaçlı bende atım dedim 3.5k rep oldu sende.. Yakında milyonlara doğru yolu var sanırım olayın.
  • 08-05-2009, 00:19:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Repe etkisi var çoluk çocuk oyuncağı olacak gibi duruyor hadi hayırlısı.
    Aynı kanıdayım, bazı arkadaşların rep için yapmadığı şey kalmıyor..

    Millette bi rep kazanma çabası, bi hırs, aldı başını gidiyor..

    Bence rep sistemi kalksa daha hoş olacak ama nerde..
  • 08-05-2009, 00:21:48
    #13
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şimdi nede olsa bedava diye herkes tıklayacak rep gücü gibi de değil herkes dağıtıyor sınırsız birşekilde
  • 08-05-2009, 00:22:07
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bu özellik güzel olmuş, rep kalksın artık gereksiz.
  • 08-05-2009, 00:22:52
    #15
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı kanıdayım, bazı arkadaşların rep için yapmadığı şey kalmıyor..
    Millette bi rep kazanma çabası, bi hırs, aldı başını gidiyor..
    Bence rep sistemi kalksa daha hoş olacak ama nerde..
    Rep sistemi değil de, bu sistem kötü oldu bence. Herkesin 10-15k repi olacak bu gidişle
  • 08-05-2009, 00:25:57
    #16
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rep sistemi değil de, bu sistem kötü oldu bence. Herkesin 10-15k repi olacak bu gidişle
    Katılıyorum ve aklıma frmtr gelmeye başladı.
  • 08-05-2009, 01:54:42
    #17
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum ve aklıma frmtr gelmeye başladı.
    İnşallah benzemez. Ağzını hayıra aç ...