r10 rep :)
16
●1.233
- 08-05-2009, 00:18:46Üyeliği durdurulduHöh deneme amaçlı bende atım dedim 3.5k rep oldu sende..KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakında milyonlara doğru yolu var sanırım olayın.
- 08-05-2009, 00:19:54Üyeliği durdurulduAynı kanıdayım, bazı arkadaşların rep için yapmadığı şey kalmıyor..By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Millette bi rep kazanma çabası, bi hırs, aldı başını gidiyor..
Bence rep sistemi kalksa daha hoş olacak ama nerde.. - 08-05-2009, 00:22:52Rep sistemi değil de, bu sistem kötü oldu bence. Herkesin 10-15k repi olacak bu gidişleDaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2009, 00:25:57Katılıyorum ve aklıma frmtr gelmeye başladı.KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2009, 01:54:42İnşallah benzemez. Ağzını hayıra aç ...By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
