Konu
r10 rep :)
08-05-2009, 00:21:48
#13
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şimdi nede olsa bedava diye herkes tıklayacak rep gücü gibi de değil herkes dağıtıyor sınırsız birşekilde