Konu
r10 rep :)
08-05-2009, 01:54:42
#17
fatihnet
By_OzquR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Katılıyorum ve aklıma frmtr gelmeye başladı.
İnşallah benzemez. Ağzını hayıra aç ...