KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rep sistemi değil de, bu sistem kötü oldu bence. Herkesin 10-15k repi olacak bu gidişle
Katılıyorum ve aklıma frmtr gelmeye başladı.