Konu
r10 rep :)
08-05-2009, 00:25:57
#16
Vosvos
KMLGRLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rep sistemi değil de, bu sistem kötü oldu bence. Herkesin 10-15k repi olacak bu gidişle
Katılıyorum ve aklıma frmtr gelmeye başladı.