Aynı kanıdayım, bazı arkadaşların rep için yapmadığı şey kalmıyor..
Millette bi rep kazanma çabası, bi hırs, aldı başını gidiyor..
Bence rep sistemi kalksa daha hoş olacak ama nerde..
Rep sistemi değil de, bu sistem kötü oldu bence. Herkesin 10-15k repi olacak bu gidişle