• 31-05-2022, 17:22:20
    #19
    istasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz Plus'lanamadık henüz Hayırlısı olsun
    Platin üyelik de gayet işlevsel. Plus da nasip olur, tam gaz devam.

    ORUC AJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun


    Çok teşekkürler.

    LizaveTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz olarak kullanılanilen foruma rozet ve birkaç özellik için bu kadar para verilmesini hiçbirzaman anlamayacağım, insanların parayı nasıl harcadığı zevk meselesi galiba, Buda sizin zevkiniz ne diyelim hayırlı olsun
    Teşekkürler. Aslında "birkaç özellik" dediğiniz şey ticaret hacmini devasa genişleten şeyler. Konuda da dediğim gibi sırasıyla premiım üyelikleri yükselttim, yükselttikçe kazanç hacmim genişledi. Tuhaf bakmanızı anlayabiliyorum ama dediğimi anlayabilmek için deneyimlemeniz gerek. Çok fark ettiriyor.

    Dikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam
    Sağolun hocam. Daha iyileri sizin olsun.
  • 31-05-2022, 17:23:11
    #20
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun ama çok bi önemi yok dün 29 günlük üye kurumsal almış ve millete yalan negatif trade verip ban yedi 😅 Tabi sözüm meclisten dışarı herkesin hamuru bir değil hayırlı olsun tekrar dürüstlük en yüksek mertebedir 😊
    Çok önemi olmadığını zaten konuda ben yazdım Teşekkürler.

    Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun Emre hocam.
    Sağolasın brocum.
  • 31-05-2022, 17:24:56
    #21
    Hayırlı olsun hocam, darısı moderatörlüğe mi desek
    • nasirjones
    • StephenStrike1m
    nasirjones ve StephenStrike1m bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 31-05-2022, 17:25:13
    #22
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun ama çok bi önemi yok dün 29 günlük üye kurumsal almış ve millete yalan negatif trade verip ban yedi 😅 Tabi sözüm meclisten dışarı herkesin hamuru bir değil hayırlı olsun tekrar dürüstlük en yüksek mertebedir 😊
    O üye çok bile durdu.,
    https://www.r10.net/sikayetim-var/32...ayetciyim.html
    Kurumsal plus alınca ayrıcalığı olacak sandı ama verdiği para boşa gitti =) .Başka multisi de vardır belki umarım tespit edilir varsa.
    Rankların sadece konuyu yukarı taşıma-mesaj kotası ve ufak tefek farkları vardır.Başka bir ayrımcılığı yoktur ama millet bunu anlamak istemiyor.Yok kurumsallar banlan mıyor ? Onlara ayrıcalık gösteriliyor falan filan diyenlere örnek olsun.Hataları olunca gayette güzel banlanıyorlar
  • 31-05-2022, 17:26:19
    #23
    hayırlı kazançlar ve hayırlı forumlar.
  • 31-05-2022, 17:32:22
    #24
    LOTUSLİSANS.COM
    Yakışmış, hayırlı olsun kral
  • 31-05-2022, 17:32:43
    #25
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, darısı moderatörlüğe mi desek
    Haha 😅 Orası bizi aşar artık. Moderasyonun takdiri.

    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O üye çok bile durdu.,
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/sikayetim-var/32...ayetciyim.html
    Kurumsal plus alınca ayrıcalığı olacak sandı ama verdiği para boşa gitti =) .Başka multisi de vardır belki umarım tespit edilir varsa.
    Rankların sadece konuyu yukarı taşıma-mesaj kotası ve ufak tefek farkları vardır.Başka bir ayrımcılığı yoktur ama millet bunu anlamak istemiyor.Yok kurumsallar banlan mıyor ? Onlara ayrıcalık gösteriliyor falan filan diyenlere örnek olsun.Hataları olunca gayette güzel banlanıyorlar
    Evet, konuda da belirttiğim üzre benim gözümde hiçbir "güven" değeri yok. Avantajları konuları üstte tutma.

    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı kazançlar ve hayırlı forumlar.
    Teşekkürler, size de iyi forumlar.
  • 31-05-2022, 17:33:26
    #26
    Growth Manager
    hayırlı olsun hocam, sözde 100.ticareti birlikte yapıyorduk unuttunuz @nasirjones; )
  • 31-05-2022, 17:33:56
    #27
    Administrator
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun ama çok bi önemi yok dün 29 günlük üye kurumsal almış ve millete yalan negatif trade verip ban yedi 😅 Tabi sözüm meclisten dışarı herkesin hamuru bir değil hayırlı olsun tekrar dürüstlük en yüksek mertebedir 😊
    Hmm demek ki Kurumsal Plus üyeler Gayırılmıyormuş 😁