Hayırlı olsun ama çok bi önemi yok dün 29 günlük üye kurumsal almış ve millete yalan negatif trade verip ban yedi 😅 Tabi sözüm meclisten dışarı herkesin hamuru bir değil hayırlı olsun tekrar dürüstlük en yüksek mertebedir 😊
Çok önemi olmadığını zaten konuda ben yazdım

Teşekkürler.
Hayırlı olsun Emre hocam.
Sağolasın brocum.