Hayırlı olsun ama çok bi önemi yok dün 29 günlük üye kurumsal almış ve millete yalan negatif trade verip ban yedi 😅 Tabi sözüm meclisten dışarı herkesin hamuru bir değil hayırlı olsun tekrar dürüstlük en yüksek mertebedir 😊
O üye çok bile durdu.,
https://www.r10.net/sikayetim-var/32...ayetciyim.html
Kurumsal plus alınca ayrıcalığı olacak sandı ama verdiği para boşa gitti =) .Başka multisi de vardır belki umarım tespit edilir varsa.
Rankların sadece konuyu yukarı taşıma-mesaj kotası ve ufak tefek farkları vardır.Başka bir ayrımcılığı yoktur ama millet bunu anlamak istemiyor.Yok kurumsallar banlan mıyor ? Onlara ayrıcalık gösteriliyor falan filan diyenlere örnek olsun.Hataları olunca gayette güzel banlanıyorlar