Plus'landık :)
42
●2.098
- 31-05-2022, 17:38:12Sağol dostum sende de çok ciks duruyorwhitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haha, evet 100. senle nasip olmadı. 110 olur belki ne dersin?Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
😌 Ticaret ahlakının nickimizin yanında yazan "rütbeyle" hiçbir alakası yok Coşkun abi, konuda da yazdım. Sadece kullanıcıya büyük avantajlar sağlıyor. Benim hiçbir rütbem yokken de 5 haneli ticaret yaptım bu forumda, varken de.Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-05-2022, 17:38:53İstanbul, Eskişehir her zaman beklerim.weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2022, 17:44:40Aynen abi 😅 Ben zaten kimsenin kayrılmadığını savunuyorum seni bile banlayabilirler gerekirse 🤣Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2022, 17:46:46Teşekkürler, bol işleriniz olsunVURAL AJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
