whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakışmış, hayırlı olsun kral
Sağol dostum sende de çok ciks duruyor

Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun hocam, sözde 100.ticareti birlikte yapıyorduk unuttunuz @nasirjones; )
Haha, evet 100. senle nasip olmadı. 110 olur belki ne dersin?

Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hmm demek ki Kurumsal Plus üyeler Gayırılmıyormuş 😁
😌 Ticaret ahlakının nickimizin yanında yazan "rütbeyle" hiçbir alakası yok Coşkun abi, konuda da yazdım. Sadece kullanıcıya büyük avantajlar sağlıyor. Benim hiçbir rütbem yokken de 5 haneli ticaret yaptım bu forumda, varken de.