Yakışmış, hayırlı olsun kral
Sağol dostum sende de çok ciks duruyor
hayırlı olsun hocam, sözde 100.ticareti birlikte yapıyorduk unuttunuz
@nasirjones;

)
Haha, evet 100. senle nasip olmadı. 110 olur belki ne dersin?
Hmm demek ki Kurumsal Plus üyeler Gayırılmıyormuş 😁
😌 Ticaret ahlakının nickimizin yanında yazan "rütbeyle" hiçbir alakası yok Coşkun abi, konuda da yazdım. Sadece kullanıcıya büyük avantajlar sağlıyor. Benim hiçbir rütbem yokken de 5 haneli ticaret yaptım bu forumda, varken de.