Hayırlı olsun hocam, darısı moderatörlüğe mi desek
Haha 😅 Orası bizi aşar artık. Moderasyonun takdiri.
https://www.r10.net/sikayetim-var/32...ayetciyim.html
Kurumsal plus alınca ayrıcalığı olacak sandı ama verdiği para boşa gitti =) .Başka multisi de vardır belki umarım tespit edilir varsa.
Rankların sadece konuyu yukarı taşıma-mesaj kotası ve ufak tefek farkları vardır.Başka bir ayrımcılığı yoktur ama millet bunu anlamak istemiyor.Yok kurumsallar banlan mıyor ? Onlara ayrıcalık gösteriliyor falan filan diyenlere örnek olsun.Hataları olunca gayette güzel banlanıyorlar
Evet, konuda da belirttiğim üzre benim gözümde hiçbir "güven" değeri yok. Avantajları konuları üstte tutma.
hayırlı kazançlar ve hayırlı forumlar.
Teşekkürler, size de iyi forumlar.