istasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz Plus'lanamadık henüz Hayırlısı olsun
Platin üyelik de gayet işlevsel. Plus da nasip olur, tam gaz devam.

ORUC AJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun


Çok teşekkürler.

LizaveTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz olarak kullanılanilen foruma rozet ve birkaç özellik için bu kadar para verilmesini hiçbirzaman anlamayacağım, insanların parayı nasıl harcadığı zevk meselesi galiba, Buda sizin zevkiniz ne diyelim hayırlı olsun
Teşekkürler. Aslında "birkaç özellik" dediğiniz şey ticaret hacmini devasa genişleten şeyler. Konuda da dediğim gibi sırasıyla premiım üyelikleri yükselttim, yükselttikçe kazanç hacmim genişledi. Tuhaf bakmanızı anlayabiliyorum ama dediğimi anlayabilmek için deneyimlemeniz gerek. Çok fark ettiriyor.

Dikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam
Sağolun hocam. Daha iyileri sizin olsun.