Biz Plus'lanamadık henüz

Hayırlısı olsun
Platin üyelik de gayet işlevsel. Plus da nasip olur, tam gaz devam.
Çok teşekkürler.
Ücretsiz olarak kullanılanilen foruma rozet ve birkaç özellik için bu kadar para verilmesini hiçbirzaman anlamayacağım, insanların parayı nasıl harcadığı zevk meselesi galiba, Buda sizin zevkiniz ne diyelim hayırlı olsun
Teşekkürler. Aslında "birkaç özellik" dediğiniz şey ticaret hacmini devasa genişleten şeyler. Konuda da dediğim gibi sırasıyla premiım üyelikleri yükselttim, yükselttikçe kazanç hacmim genişledi. Tuhaf bakmanızı anlayabiliyorum ama dediğimi anlayabilmek için deneyimlemeniz gerek. Çok fark ettiriyor.
Hayırlı olsun hocam
Sağolun hocam. Daha iyileri sizin olsun.