
1997. mesajım şerefine tam 1997 R10+ veriyorum
Bir farklılık olsun istedim, herkese iyi forumlar diliyorum 
EKLEME: R10+ almak için sadece mesaj bırakmanız yeterlidir.
EDİT: R10 kutlamaları mesaj sayılmıyormuş yani bu 1997. görünümlü 1996. mesajım olmuş...