• 04-06-2015, 18:58:21
    #1
    Doğum yılım olduğu için böyle bir konu açmak istedim arkadaşlar
    1997. mesajım şerefine tam 1997 R10+ veriyorum Bir farklılık olsun istedim, herkese iyi forumlar diliyorum
    EKLEME: R10+ almak için sadece mesaj bırakmanız yeterlidir.
    EDİT: R10 kutlamaları mesaj sayılmıyormuş yani bu 1997. görünümlü 1996. mesajım olmuş...
  • 04-06-2015, 19:00:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı olsun
  • 04-06-2015, 19:01:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun
  • 04-06-2015, 19:04:06
    #4
    ilginç birşey
    hayırlı olsun diyelim,nice 1997 lere
  • 04-06-2015, 19:04:33
    #5
    Ne demek 1997. mesaj ve r10 rank 4 bende ha bugün ha yarın 4 olurum diyorum...
  • 04-06-2015, 19:06:48
    #6
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum yılım olduğu için böyle bir konu açmak istedim arkadaşlar
    1997. mesajım şerefine tam 1997 R10+ veriyorum Bir farklılık olsun istedim, herkese iyi forumlar diliyorum
    EKLEME: R10+ almak için sadece mesaj bırakmanız yeterlidir.
    Tebrikler dostum
  • 04-06-2015, 19:11:10
    #7
    Hayırlı olsun
  • 04-06-2015, 19:16:30
    #8
    bize hayırlı olsun demek düşer
  • 04-06-2015, 19:20:36
    #9
    Farklı bir konu olmuş Hayırlı olsun hocam benim 7k yı geçmiş rankta 8miş. Hiç farkına varmadım bile