Doğum yılım olduğu için böyle bir konu açmak istedim arkadaşlar
1997. mesajım şerefine tam 1997 R10+ veriyorum Bir farklılık olsun istedim, herkese iyi forumlar diliyorum
EKLEME: R10+ almak için sadece mesaj bırakmanız yeterlidir.
EDİT: R10 kutlamaları mesaj sayılmıyormuş yani bu 1997. görünümlü 1996. mesajım olmuş...