• 05-06-2015, 17:59:12
    #19
    Hayırlı Olsun
  • 05-06-2015, 20:51:02
    #20
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milleti neden kandırıyorsunuz hocam daha 1996
    İlk sayfaya iyi baktınız mı? Son düzenleme dün yapıldı, görmedim olayı olmasın veya sonradan düzeltildi vs olayı olmasın

    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun
    Teşekkür ederim
  • 05-06-2015, 20:53:37
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı olsun iyi forumlar
  • 05-06-2015, 20:54:55
    #22
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun iyi forumlar
    Teşekkür ederim
  • 05-06-2015, 21:04:30
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun
  • 05-06-2015, 21:05:27
    #24
    deneme 1 .2 3
    bakalım benım kaç olmus

    982
  • 05-06-2015, 21:16:11
    #25
    bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Teşekkür ederim

    kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deneme 1 .2 3
    bakalım benım kaç olmus

    982
  • 05-06-2015, 21:18:19
    #26
    Abartılmış bir sayı olmuş ama hayırlı olsun.
  • 05-06-2015, 22:04:11
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum yılım olduğu için böyle bir konu açmak istedim arkadaşlar
    1997. mesajım şerefine tam 1997 R10+ veriyorum Bir farklılık olsun istedim, herkese iyi forumlar diliyorum
    EKLEME: R10+ almak için sadece mesaj bırakmanız yeterlidir.
    EDİT: R10 kutlamaları mesaj sayılmıyormuş yani bu 1997. görünümlü 1996. mesajım olmuş...
    Hayırlı olsun.