• 04-06-2015, 19:21:34
    #10
    artık mesaj yazma
  • 04-06-2015, 19:27:34
    #11
    Hayırlı olsun
  • 04-06-2015, 19:29:54
    #12
    Lukaju adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun
    Teşekkür ederim

    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilginç birşey
    hayırlı olsun diyelim,nice 1997 lere
    Teşekkür ederim

    JackkerL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek 1997. mesaj ve r10 rank 4 bende ha bugün ha yarın 4 olurum diyorum...
    1000 mesaj sanırım Rank 4 oluyor.. 2.000 olduğunda 5. Rank'a geçiş yapacağım

    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler dostum
    Teşekkür ederim

    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Teşekkür ederim adaşım

    KBerkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bize hayırlı olsun demek düşer
    Teşekkür ederim

    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir konu olmuş Hayırlı olsun hocam benim 7k yı geçmiş rankta 8miş. Hiç farkına varmadım bile
    Aynen farklı bir konu Peşinden geliyoruz hocam

    moss218 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık mesaj yazma
    Sen istedin diye şeytan dürtüyor eski konularını güncelle şunun diye

    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Teşekkür ederim
  • 04-06-2015, 19:42:36
    #13
    Hayırlı olsun.
    çok saçma bir konu olmuş (bence)
  • 04-06-2015, 19:46:22
    #14
    Tebrikler
  • 04-06-2015, 19:50:07
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    darısı başımıza
  • 04-06-2015, 19:53:49
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı Olsun
  • 05-06-2015, 17:13:53
    #17
    MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun.
    çok saçma bir konu olmuş (bence)
    Saçma olmuş olabilir ama ara sıra farklılıklar iyidir..

    HeYKeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler
    Teşekkür ederim

    numanturle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    darısı başımıza


    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun
    Teşekkür ederim
  • 05-06-2015, 17:21:19
    #18
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçma olmuş olabilir ama ara sıra farklılıklar iyidir..



    Teşekkür ederim







    Teşekkür ederim
    Milleti neden kandırıyorsunuz hocam daha 1996