Konu
1997. Mesajım!
04-06-2015, 19:06:48
#6
cagatay_55
AhmetKofali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doğum yılım olduğu için böyle bir konu açmak istedim arkadaşlar
1997
. mesajım şerefine tam
1997 R10+
veriyorum
Bir farklılık olsun istedim, herkese iyi forumlar diliyorum
EKLEME:
R10+ almak için sadece mesaj bırakmanız yeterlidir.
Tebrikler dostum