• 07-03-2014, 22:21:34
    #19
    Üyeliği durduruldu
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya adama sormazlar mı niye aldın içeri niye serbest bıraktın. yazık değil mi bu adama, kaybettiği zamana...

    çok sevindim haberi duyunca.
    Senden, benden başka soran olmadı

    Hayırlısı ile Engin Alan Paşa'da çıksaydı...
  • 07-03-2014, 22:24:55
    #20
    A d a l e t
  • 07-03-2014, 22:28:52
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Ne icin girdi, ne icin cikti belli degil. her sey padisahin iki dudak arasinda kalmis.. Yazik.

    Sevindim ciktigina.
  • 07-03-2014, 22:29:54
    #22
    Adalet hala sadece bir bayan adı olarak devam etmekte "mış" gibi yapmak sorunu çözmüyor malesef keşke çözse...

    Geçmiş olsun ne diyelim bu günlerde en sevindiğim haberlerden biri oldu boşu boşuna yatıyordu
  • 08-03-2014, 00:25:07
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "Hayatımdan 26 ay çaldılar. Eğer Türkiye bir hukuk devleti ise bunu yapanlar mutlaka bulunmalıdır"

    -İlker Başbuğ
  • 08-03-2014, 00:31:42
    #24
    Üyeliği durduruldu
    birde utanmadan gecmis olsun diye ariyor. bir insanda bu kadar mi seref yok bu kadar mi gurur yok bu kadar mi yuz yok?
    Insaf...
  • 08-03-2014, 00:32:12
    #25
    allah büyük, bunun hesabını verecek paşamıza bunu yapanlar , artık malezyadan mı sığınma isterler bilemem.
  • 08-03-2014, 00:34:53
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Burada bu işin aslını uzun uzun yazardım ya neyse , bunların yanı sıra boş yere o kadar zaman suçsuz yere hapis yattı adam ki onun gibi niceleri var aynı saçma sapan sebeplerden içeride olan. Paşanın ve ailesinin gözü aydın olsun. Umarım adalet diğerlerine de tecelli eder.
  • 08-03-2014, 00:35:58
    #27
    Paşamız kendinden emin, birşeylerin cevabını arayacak gibi görünüyor.

    Uzun uzun izledim tahliye öncesi ve sonrasını.

    Paşa için gözümüz aydın elbette ama, diğerlerini de bekliyoruz biran önce.

    Bu adamların hayatından çalınanları kimse geri veremez.

    Şurada 2 gün bir işe uğraşıp adam eksik para gönderse 1 hafta forumu çalkalıyor millet.

    Bu adamların vebali büyük...