• 07-03-2014, 17:41:36
    #1



    SONUNDA!

    İstanbul 20. Ağır Ceza Mahkemesi, Anayasa Mahkemesi'nin hak ve hürriyet ihlali olduğu yönündeki kararına uydu ve eski Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ'un tahliyesine karar verdi.
  • 07-03-2014, 17:45:32
    #2
    Kesin mi? Dünden beri bekliyoruz. Cumhurbaşkanımız olacak kısmetse, araştırayım hemen.
  • 07-03-2014, 17:46:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Niye içeri alındı, niye serbest bırakılıyor? Adaletin ırzına geçtiler afedersiniz.


    iPhone ile Tapatalk aracılığı ile gönderildi.
  • 07-03-2014, 17:47:06
    #4
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin mi? Dünden beri bekliyoruz. Cumhurbaşkanımız olacak kısmetse, araştırayım hemen.
    Evet kesin, 3 saat sonra da tahliye ediliyor.
  • 07-03-2014, 17:47:29
    #5
    Bu haberi duyduğuma çok çok sevindim..

    3 saat sonra silivriden çıkıyor.
  • 07-03-2014, 17:47:53
    #6
    Sonunda Başbuğ için ADALET geldi!
  • 07-03-2014, 17:49:14
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya adama sormazlar mı niye aldın içeri niye serbest bıraktın. yazık değil mi bu adama, kaybettiği zamana...

    çok sevindim haberi duyunca.
  • 07-03-2014, 18:21:38
    #8
    son zamanlarda duyduğum en güzel haber.. gerçekten çok sevindim.

    Tutuklanırken yaptığı açıklama HERŞEYİ ANLATIYOR ASLINDA.
    Türkiye Cumhuriyeti'nin 26. Genelkurmay Başkanı, terör örgütü kurmaktan ve yönetmekten tutuklandı. Takdir yüce Türk milletinindir.
  • 07-03-2014, 19:09:34
    #9
    iyisite.NET
    Sonunda be.