• 07-03-2014, 19:15:40
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ülkenin halini görünce cezaevine dönmek isteyebilir.
  • 07-03-2014, 21:48:52
    #11
    Paşamı içeri atanlar bugün onu telefonla arayıp "geçmiş olsun" diyorlar .
    O kadar ay dan sonra ülkem için en iyi haberi duydum diyebilirim .
    SIRA ÇANKAYA da ! Cumhurbaşkanı adaylığına !
  • 07-03-2014, 21:55:15
    #12
    şerefli insan ! Başı dik anlı ak
  • 07-03-2014, 21:58:46
    #13
    iç çekişme sayesinde de olsa çıkmasına sevindim, içeride olması ülke adına hukuk adına rezaletti zaten.

    Fakat yine de geç gelen adalet, adalet değildir...
  • 07-03-2014, 21:58:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Cemaat askeri sevmez, ittifak yapar alırlar içeri. Ters düşerler , çıkarırlar dışarı.

    Geç gelen adalet , adalet değildir.
  • 07-03-2014, 22:00:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Daha dün 'bunlaar vatan haini, bunlar terörist, bunlaaaar hükümetimizi devirmeye çalışıyorlaaar' diyenler şimdi ne oldu da çark ettiler?
  • 07-03-2014, 22:00:09
    #16
    Paşama geçmiş olsun, çok şükür kurtuldu zindandan. Darısı diğer VATANSEVER' lerin başına diyelim. Başımızdaki paşamı arayıp ne dedi acaba ? "Öküz öldü ortaklık bozuldu" sizede bizim gibi kumpas kurmuşlar, ADALET (!) yerini buldu demiş olabilirmi ? Şaka gibi valla.
  • 07-03-2014, 22:01:00
    #17
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paşamı içeri atanlar bugün onu telefonla arayıp "geçmiş olsun" diyorlar .
    O kadar ay dan sonra ülkem için en iyi haberi duydum diyebilirim .
    SIRA ÇANKAYA da ! Cumhurbaşkanı adaylığına !
    İhaleyi gene dış mihrak olan eski dosta, yeni düşmanına yıkacaklar. Saf sanıyorlar milleti. İçerideki paşalar, gazeteciler, siyasetçilerin tamamı çıkmadan çok bir anlam ifade etmiyor, sadece güzel bir başlangıç
  • 07-03-2014, 22:04:43
    #18
    Ülkede boş yere yatanmı ararsınız, yatması gereken bi ton dışarıda serbest dolaşan mı ararsınız ADALET diye birşey kalmadı memlekette. Neye inanacağız neye güveneceğiz bilemez olduk.