Paşama geçmiş olsun, çok şükür kurtuldu zindandan. Darısı diğer VATANSEVER' lerin başına diyelim. Başımızdaki paşamı arayıp ne dedi acaba ? "Öküz öldü ortaklık bozuldu" sizede bizim gibi kumpas kurmuşlar, ADALET (!) yerini buldu demiş olabilirmi ? Şaka gibi valla.