Adalet hala sadece bir bayan adı olarak devam etmekte "mış" gibi yapmak sorunu çözmüyor malesef keşke çözse...

Geçmiş olsun ne diyelim bu günlerde en sevindiğim haberlerden biri oldu boşu boşuna yatıyordu