OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya adama sormazlar mı niye aldın içeri niye serbest bıraktın. yazık değil mi bu adama, kaybettiği zamana...

çok sevindim haberi duyunca.
Senden, benden başka soran olmadı

Hayırlısı ile Engin Alan Paşa'da çıksaydı...