• 01-01-2014, 22:37:46
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar polis tarafından pcme el konulduğu için giremedim o nedenle bekleyiniz platin üyeliği verdim 3 4 kişiye gold verdimde daha vereceğim merak etmeyin :=)

    ama güzel mesajlara vereceğim
    Geçmiş olsun Ersan abi. Allah kaza beladan korusun.
  • 01-01-2014, 22:51:30
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar polis tarafından pcme el konulduğu için giremedim o nedenle bekleyiniz platin üyeliği verdim 3 4 kişiye gold verdimde daha vereceğim merak etmeyin :=)

    ama güzel mesajlara vereceğim
    çok geçmiş olsun.Kötü durum yoktur inşallah.
    Bende kopan internet sağolsun adam gibi şimdi girebildim,herkesin yeni yılı kutlu olsun arkadaşlar.Mutlu bir yıl geçirmeniz dileğiyle...
  • 01-01-2014, 23:20:06
    Yeni yıl bol hit, bol tık, bol tbm, bol to, bol ilk sayfalar getirsin herkese. Hastalara şifa, dertlilere deva, işsizlere iş, aşsızlara aş getirsin
  • 01-01-2014, 23:46:21
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saat 00:00 dan sonra konuya atacağım 2.mesajdan sonraki her mesaja bir hediye verebilirim o nedenle 00:00 dan sonra benim attığım mesajdan sonra ilk mesaj atan kazancak erken mesaj atanlar maalesef kazanamayacak gidipde bot felan yazmayın çünkü ilk mesaja vereceğim diye birşey yok tamamen keyfe vereceğim.

    Burada olanların en azından böyle bir imkanı olacak 00:00 da görüşmek üzere.

    Hediyeler

    1 kişiye 1 aylık Sponsor link
    1 kişiye 1 yıllık Platin üyelik
    20'14 girdiğimiz için 14 kişiye de Gold üyelik
    20'14 girdiğimiz için 14 Silver üyelik.


    Çekiliş vs yoktur özellikle hediye ile ilgili gelip abi bana platin üyelik ver diyenleri inanın banlıcam bana güvenin bu konuda 2015 de görüşmek üzere.

    Belki geç oldu, belki hediye alamayacağız. Hiç önemli değil...

    Kendi sitelerimden çok girdiğim site R10 ile nice 2014lere..

    Bu Arada Bugün Benim Günüm :
    1 yıldır peşinden koştuğum kıza çıkma teklifi ettim. (KABUL ETTİ:: Saat 00:18'de)
    Çok fakirdim(Cepte 5tl bile yoktu) Babamız sağ olsun
    Sevgilim ile Hobbit e gittik


    Bugün 1 mutluluk yaşasak daha güzel olabilirdi ama ya nasip
  • 01-01-2014, 23:47:40
    sunucuoptimizasyon.com
    Anlamadım şimdi ben kim ne aldı
  • 01-01-2014, 23:51:17
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadım şimdi ben kim ne aldı
    Vaaayyyy Gold yakışmış aslan parçası.

    Ayrıca bana bi' maxi mesaj versin de, sonra kimse ne verirse versin valla.
    Şiiri yüzüne karşı okurum ben O'nun...
  • 01-01-2014, 23:52:39
    sunucuoptimizasyon.com
    Anıl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vaaayyyy Gold yakışmış aslan parçası.

    Ayrıca bana bi' maxi mesaj versin de, sonra kimse ne verirse versin valla.
    Şiiri yüzüne karşı okurum ben O'nun...
    Goldluk eskiydi be abi, ersan abi hediye etmişti eski modlara hatırlamıyorsun hiç, genç adamsın halbuki (Tamam abi vurma)
  • 01-01-2014, 23:53:50
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Goldluk eskiydi be abi, ersan abi hediye etmişti eski modlara hatırlamıyorsun hiç, genç adamsın halbuki (Tamam abi vurma)
    Ya yok sana bi' şey demiyorum. İyice bunak ettin beni.
    Senden başka birilerinden bekliyordum kurduğun bu cümleleri. İlk atlayan sen oldun.
  • 01-01-2014, 23:55:14
    geç mi kaldık ne