Arkadaşlar polis tarafından pcme el konulduğu için giremedim

o nedenle bekleyiniz platin üyeliği verdim 3 4 kişiye gold verdimde daha vereceğim merak etmeyin :=)
ama güzel mesajlara vereceğim
çok geçmiş olsun.Kötü durum yoktur inşallah.
Bende kopan internet sağolsun adam gibi şimdi girebildim,herkesin yeni yılı kutlu olsun arkadaşlar.Mutlu bir yıl geçirmeniz dileğiyle...