********** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10.NET 2014 Yılbaşı Programı
506
●24.107
- 01-01-2014, 22:51:30çok geçmiş olsun.Kötü durum yoktur inşallah.********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kopan internet sağolsun adam gibi şimdi girebildim,herkesin yeni yılı kutlu olsun arkadaşlar.Mutlu bir yıl geçirmeniz dileğiyle... - 01-01-2014, 23:46:21********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki geç oldu, belki hediye alamayacağız. Hiç önemli değil...
Kendi sitelerimden çok girdiğim site R10 ile nice 2014lere..
Bu Arada Bugün Benim Günüm :
1 yıldır peşinden koştuğum kıza çıkma teklifi ettim. (KABUL ETTİ:: Saat 00:18'de)
Çok fakirdim(Cepte 5tl bile yoktu) Babamız sağ olsun
Sevgilim ile Hobbit e gittik
Bugün 1 mutluluk yaşasak daha güzel olabilirdi ama ya nasip
- 01-01-2014, 23:51:17Üyeliği durdurulduVaaayyyy Gold yakışmış aslan parçası.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ayrıca bana bi' maxi mesaj versin de, sonra kimse ne verirse versin valla.
Şiiri yüzüne karşı okurum ben O'nun...
- 01-01-2014, 23:52:39Goldluk eskiydi be abi, ersan abi hediye etmişti eski modlara hatırlamıyorsun hiç, genç adamsın halbukiAnıl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(Tamam abi vurma)
- 01-01-2014, 23:53:50Üyeliği durdurulduYa yok sana bi' şey demiyorum. İyice bunak ettin beni.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senden başka birilerinden bekliyordum kurduğun bu cümleleri. İlk atlayan sen oldun.
o nedenle bekleyiniz platin üyeliği verdim 3 4 kişiye gold verdimde daha vereceğim merak etmeyin :=)
