• 01-01-2014, 00:30:28
    Üyeliği durduruldu
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıllık gold dedii varmi baskaaa

    Az önce mesajı yazdım ve aynı anda batarya bitti. Birilerini aramak veya sms atmak yerine bataryanin dibini R10'a feda ettim kısaca.
    Biraz vicdanlı olmanı temeni eder goldumu isterim. Platin sizin olsun.
    Bak ne kadar tok gözlü oldum bir anda...
    Goldumu alınca kop kopa gideceğim. Hahaha
  • 01-01-2014, 00:30:31
    Abi noluyo ya nerdeyiz biz.
    Ersan abi çok iyi yaaaa .d
  • 01-01-2014, 00:30:38
    Nys geçmiş olsun
  • 01-01-2014, 00:31:15
    Üyeliği durduruldu
    ersan abi nasılsın
  • 01-01-2014, 00:31:47
  • 01-01-2014, 00:31:57
    R isksiz
    1 00 % Ticaret Memnuniyeti
    0 Şikayet Konusu

    hakkettim bence

    benim hiç platinim olmadı

  • 01-01-2014, 00:32:02
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @********** bakar mısın?

    pişt sana diyorum.

    Nys sn mşglsn glb ..S
  • 01-01-2014, 00:32:25
    Ersan abinin eli ne kadar boldu
    Rokito ile birlikte iyi anılarımız oldu
    Server çöktüğünde bile sorunlar halloldu
    İhsana attığım mesaj ne oldu (ihsan kim bilmiyorum)
    Ne zaman veriyorsun abi goldu
    • MuGi
    • HititAjans
    MuGi ve HititAjans bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 01-01-2014, 00:32:50
    ooff r10 ooff..