1 yıllık gold dedii varmi baskaaa
Az önce mesajı yazdım ve aynı anda batarya bitti. Birilerini aramak veya sms atmak yerine bataryanin dibini R10'a feda ettim kısaca.

Biraz vicdanlı olmanı temeni eder goldumu isterim. Platin sizin olsun.

Bak ne kadar tok gözlü oldum bir anda...

Goldumu alınca kop kopa gideceğim. Hahaha