• 01-01-2014, 00:14:35
    noluyor anlamadım
  • 01-01-2014, 00:14:43
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen platin sin sponsor link i sen kazandin para veren altın bulsun
    torpil geçiyoruz platinlere zaten onlar olmasa ac kalacaz
    Platin olmak şart artık
  • 01-01-2014, 00:14:49
    Hediye yoksa ben gidiyorum ...
  • 01-01-2014, 00:15:05
    Ronaldinho da geldi. Birde Beşiktaşta 10 numara giyerse o zaman görün siz hit patlamasını
    Herkese dilediği gibi bir yıl geçirir inşallah.
  • 01-01-2014, 00:15:10
    tuh 50 milyon TL kaçirdim..
    7 Rakamla
  • 01-01-2014, 00:15:40
    2014 gelir evlere
    Sevgi verir dillere
    Ver öpeyim elini
    Elin girsin .. ... .. O.o

    Bu ne bu ?

    Yeni yıl tüm müslüman alemine sağlık mutluluk ve bol kazanç getirsin ^^
  • 01-01-2014, 00:15:50
  • 01-01-2014, 00:16:05
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen platin sin sponsor link i sen kazandin para veren altın bulsun
    torpil geçiyoruz platinlere zaten onlar olmasa ac kalacaz
    r10 r10 yapan **********"in yeni yilini kutluyorum.

    (kesin platin ben kazancam )
  • 01-01-2014, 00:16:17
    R10.NET Ailesinde hala olduğum için mutluluk duyuyorum 2 yılımı doldurdum 3. yıl başımıda r10 ailemle geçiriyorum biricik ailem 2014 yılında reportsuz , bansız, bol paralı , bol traderli günler dilerim.