• 01-01-2014, 00:11:28
    r10la birlikte bir seneye daha girdik
  • 01-01-2014, 00:11:41
    Mutlu yıllar r10 ailesi
  • 01-01-2014, 00:11:52
    Üyeliği durduruldu
    nice senelere.
  • 01-01-2014, 00:12:10
    Yeni yıl barış , sağlık, mutluluk ve bol kazanç getirmesi dileğimle, mutlu yıllar
  • 01-01-2014, 00:12:10
    ********** konuda 130 cevap var bence herkese bir hediye verilebilir yeni yıl sonuçta 14 'ün yanına bir sıfır atmak kolay
  • 01-01-2014, 00:12:12
    Her sene burdaydık, her sene de burda olacağız inş.
  • 01-01-2014, 00:12:18
    ben birşey anlamadım ama mesaj atmam gerektiğini okudum
  • 01-01-2014, 00:12:55
    Üyeliği durduruldu
    Mutlu yıllar r10 ailesi
  • 01-01-2014, 00:13:21
    Bu senede sadece 3 ve 4 değişti herkese iyi yılar:=)