********** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En iyi dilekler, en iyi dualarla,
Nette iş kovalayan genç arkadaşlarla,
İşsiz işsiz dolaşanlarla,
Yaşlanıyoruz her yıl, her saat,
Issız konulara bakarken birden söylenirim,
Lan r10 olmasa n'apardık biz :d
