• 01-01-2014, 00:13:34
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en güzel yılbaşı mesajına gelecek goldlar bakalım ne şair ler var aramızda
    hahsgsjahaajah şeklinde yazanlara 1 aylik ban geliyor tazesinden
    Yeni umutlarla doğar her sabah,
    En iyi dilekler, en iyi dualarla,
    Nette iş kovalayan genç arkadaşlarla,
    İşsiz işsiz dolaşanlarla,
    Yaşlanıyoruz her yıl, her saat,
    Issız konulara bakarken birden söylenirim,
    Lan r10 olmasa n'apardık biz :d
  • 01-01-2014, 00:13:41
    Misafir
    maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya yazım hızı rekorudur bu...

    Mutlu yıllar r10
    sen platin sin sponsor link i sen kazandin para veren altın bulsun
    torpil geçiyoruz platinlere zaten onlar olmasa ac kalacaz
    • KaoS
    • maniaccoder
    • Arcade
    KaoS, maniaccoder, Arcade ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 01-01-2014, 00:13:45
    mutlu yıllar
  • 01-01-2014, 00:13:54
    Nice senelere r10 ailesi
  • 01-01-2014, 00:13:58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende varım
  • 01-01-2014, 00:14:02
    Üyeliği durduruldu
    Arabistan dan herkese iyi yıllar dilerim.
  • 01-01-2014, 00:14:07
    herkesin yeni yılı kutlu olsun hediyeleri alanlara hayırlı olsun =)
  • 01-01-2014, 00:14:07
    Üyeliği durduruldu
    MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler, geldİk mİ?
    Nick ve mesaj uyumu budur

    Geldik geldik tüm yol uyudunuz hocam
  • 01-01-2014, 00:14:26
    nice mutlu yıllar dilerim

    sanırım yılı benim mesajımla kapattı r10