• 01-01-2014, 00:01:18
    #46
    mutlu yıllar
  • 01-01-2014, 00:01:28
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nice mutlu yıllara herkes için
  • 01-01-2014, 00:01:29
    #48
    Mutlu seneler r10 ailesi
  • 01-01-2014, 00:01:35
    #49
    herkeze mutlu yıllar
  • 01-01-2014, 00:01:38
    #50
    mutlu yıllar
  • 01-01-2014, 00:01:58
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Mutlu yıllar
  • 01-01-2014, 00:02:00
    #52
    Bu yaşıma kadar noel babadan hediye alamadım belki bu sene r10 bacamızdan içeri birşey bırakır 2014 böyle başlarız
  • 01-01-2014, 00:02:02
    #53
    Nice Mutlu senelere arkadaşlar.
  • 01-01-2014, 00:02:05
    #54
    Dünyayı değiştirmek istersen yüreğine inan , dostlarına güven, sevgine sarıl.. Yeni yıl senin başarılarının anahtarıyla tüm kapıları açacaktır.. Mutlu Yıllar R10 !!