R10.NET Ailesinde hala olduğum için mutluluk duyuyorum 2 yılımı doldurdum 3. yıl başımıda r10 ailemle geçiriyorum biricik ailem 2014 yılında reportsuz , bansız, bol paralı , bol traderli günler dilerim.