Konu
R10.NET 2014 Yılbaşı Programı
01-01-2014, 00:16:17
#153
Fes
R10.NET Ailesinde hala olduğum için mutluluk duyuyorum 2 yılımı doldurdum 3. yıl başımıda r10 ailemle geçiriyorum biricik ailem 2014 yılında reportsuz , bansız, bol paralı , bol traderli günler dilerim.