YavuzTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10.NET 2014 Yılbaşı Programı
506
●24.107
- 01-01-2014, 00:24:06Bu gidişle okuma 2015'e ancak biter********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

buradan da amorti çıkmadı :S - 01-01-2014, 00:24:36
- 01-01-2014, 00:24:471 yıldır üyeyim bir silver rankım bile olmadı

Bu arada tüm R10 halkı mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yıl geçirin. İyi Seneler !
Edit: 2014 Senesinin ilk mesajını attım var mı ödül
@**********
https://www.r10.net/1068447612-post576.html - 01-01-2014, 00:25:38Misafir1 sana vercem 1 yıllık gold dediiiii var mi baskaQuad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

