Konu
R10.NET 2014 Yılbaşı Programı
01-01-2014, 00:24:47
#204
YasinGNC
1 yıldır üyeyim bir silver rankım bile olmadı
Bu arada tüm R10 halkı mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yıl geçirin. İyi Seneler !
Edit: 2014 Senesinin ilk mesajını attım var mı ödül
@
**********
https://www.r10.net/1068447612-post576.html