1 yıldır üyeyim bir silver rankım bile olmadı

Bu arada tüm R10 halkı mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yıl geçirin. İyi Seneler !

Edit: 2014 Senesinin ilk mesajını attım var mı ödül @**********

https://www.r10.net/1068447612-post576.html