Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R azıyım gold üyeliğe
1 bana ver yeter
0 nunla güzel her şey

Mutlu yıllar Ersan Bey !
1 sana vercem 1 yıllık gold dediiiii var mi baska