• 01-01-2014, 00:39:34
    marzenbecher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Platin ben de beyler
    Hayırlı olsun üstad
  • 01-01-2014, 00:39:41
    Beyler üste bakın platin ben de
  • 01-01-2014, 00:39:59
    r10 olmasa ne yapardık
    yılabasını nerde kutlardık
    k.cımızı koltuğa yapıstırdık
    gold üyeliğin pesine düstük

    yanlız dikkat, uyak ve kafiyeye bakın. serbest ölcü ile xxxy düzeni ile. saheser yarattım
    goldu mu alabilirim artık, gold değilse bile bi platin haketmisimdir
  • 01-01-2014, 00:40:03
    Ben de bir yıllık moderatör yetkilerini istiyorum çok mu istedim sadece bazı bölümlere giriş izni lazım )))))))))
  • 01-01-2014, 00:40:23
    Bunu da mı kaçırdık
  • 01-01-2014, 00:40:28
    Üyeliği durduruldu
    mutlu yillar
  • 01-01-2014, 00:41:15
    Ne şairler varmış yav iyi güldüm gece gece
  • 01-01-2014, 00:41:32
    yeni yılınızda en başta sağlıklı bir yıl geçirmeniz dileği ile kutlu olsun.
  • 01-01-2014, 00:41:44
    @********** gold üyelik alınır siver üyelik alınır yeter ki hepimiz sağlıklı huzurlu olalım