r10 olmasa ne yapardık
yılabasını nerde kutlardık
k.cımızı koltuğa yapıstırdık
gold üyeliğin pesine düstük

yanlız dikkat, uyak ve kafiyeye bakın. serbest ölcü ile xxxy düzeni ile. saheser yarattım
goldu mu alabilirim artık, gold değilse bile bi platin haketmisimdir