• 01-01-2014, 00:16:46
    Sanırım hediye yok en iyisi yatsakmı ne yapsak
  • 01-01-2014, 00:16:57
    Misafir
    marzenbecher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice seneleere
    8 yıllık üye platin sana gelsin pampa
    yarin 200 ateslersin el altindan kimse duymasın aramızda kanka; )
    • EryGrmn
    • maniaccoder
    EryGrmn ve maniaccoder bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 01-01-2014, 00:17:00
    amorti 0-8 miş üzülmeyin gençler
  • 01-01-2014, 00:17:32
    Üyeliği durduruldu
    Ağa'nın eli tutulmaz dediydim...

    Çok çok teşekkür ederim

    Hayatımın en güzel dakikalarını bu forumda geçirdim ve en iyi dostlarımı da bu forumdan tanıdım.

    Hep beraber çok mutlu bir seneyle devam etmek dileklerimle...

    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen platin sin sponsor link i sen kazandin para veren altın bulsun
    torpil geçiyoruz platinlere zaten onlar olmasa ac kalacaz
  • 01-01-2014, 00:17:35
    Misafir
    ForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 r10 yapan **********"in yeni yilini kutluyorum.

    (kesin platin ben kazancam )
    1 aylik silver )))))))
    • MESKO
    MESKO bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-01-2014, 00:18:12
    Konuyu Toplam 121 Üye okuyor. (89 Kayıtlı üye ve 32 Misafir)

    Geç kaldık sanırım ) alan yada alacak olan arkadaşlara hayırlı olsun , yeni yılın ailemizle birlikte kayıpsız hastasız ölümsüz googledan bansız yıllar dilerim
  • 01-01-2014, 00:18:14
    Kacirdik yinee
  • 01-01-2014, 00:18:30
    Sağlıklı, başarılı, huzurlu ve mutlu bir yıl dilerim herkes için
  • 01-01-2014, 00:18:35
    Bende artık üye adımın renkli olmasını istiyorum.