• 15-03-2024, 14:03:34
    #1
    teşekkürler
  • 15-03-2024, 14:19:53
    #2
    araç kartlarını almak isteyen arkadaşlara tavsiye vermek gerekirse kendiniz açmanız daha mantıklı olur 4 ay önce kartlar 2500 maxdı şimdi 4600 yazmışlar
  • 15-03-2024, 14:30:54
    #3
    fantasy1337 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araç kartlarını almak isteyen arkadaşlara tavsiye vermek gerekirse kendiniz açmanız daha mantıklı olur 4 ay önce kartlar 2500 maxdı şimdi 4600 yazmışlar
    4 ay önce 8100 uc 1300 dü şimdi 2250₺
    Tavsiye verirken düşünerek verin hocam hayırlı günler uc de parayla alınıyor fiyatı sabit değil 😊
  • 15-03-2024, 14:33:02
    #4
    hayır hocam 4 ay önce 1300 falan değildi
  • 15-03-2024, 14:34:00
    #5
    fantasy1337 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araç kartlarını almak isteyen arkadaşlara tavsiye vermek gerekirse kendiniz açmanız daha mantıklı olur 4 ay önce kartlar 2500 maxdı şimdi 4600 yazmışlar
    fantasy1337 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır hocam 4 ay önce 1300 falan değildi
    Lafın gelişi dedim 1700₺ idi ben satıyorum
  • 15-03-2024, 14:37:34
    #6
    alicemiloglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafın gelişi dedim 1700₺ idi ben satıyorum
    hocam inanın amacım tartışmak değil, sizin satışlarınızı da biliyorum diğerlerinin satışını da biliyorum. en az 2000 liraydı 8100 piyasası. %10luk bir zam ya gelmiştir ya gelmemiştir. 2500 maks olan bir kart nasıl olur da 4600 olur aklım almıyor açıkçası bu zamları şirket sahipleri değil biz yapıyoruz gerçekten
  • 15-03-2024, 14:44:24
    #7
    fantasy1337 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam inanın amacım tartışmak değil, sizin satışlarınızı da biliyorum diğerlerinin satışını da biliyorum. en az 2000 liraydı 8100 piyasası. %10luk bir zam ya gelmiştir ya gelmemiştir. 2500 maks olan bir kart nasıl olur da 4600 olur aklım almıyor açıkçası bu zamları şirket sahipleri değil biz yapıyoruz gerçekten
    Keşke elimde olsa da ülkemin vatandaşlarına bedava versem 😊❤
  • 15-03-2024, 15:05:39
    #8
    fantasy1337 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam inanın amacım tartışmak değil, sizin satışlarınızı da biliyorum diğerlerinin satışını da biliyorum. en az 2000 liraydı 8100 piyasası. %10luk bir zam ya gelmiştir ya gelmemiştir. 2500 maks olan bir kart nasıl olur da 4600 olur aklım almıyor açıkçası bu zamları şirket sahipleri değil biz yapıyoruz gerçekten
    1337 mi ?
  • 15-03-2024, 16:32:35
    #9
    Oha Ağa brn Paganiyi 2500 aldım , şimdi 4600 TL olmuş 🤣🤣🤣 çok pahali