fantasy1337 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam inanın amacım tartışmak değil, sizin satışlarınızı da biliyorum diğerlerinin satışını da biliyorum. en az 2000 liraydı 8100 piyasası. %10luk bir zam ya gelmiştir ya gelmemiştir. 2500 maks olan bir kart nasıl olur da 4600 olur aklım almıyor açıkçası bu zamları şirket sahipleri değil biz yapıyoruz gerçekten
1337 mi ?