Lafın gelişi dedim 1700₺ idi ben satıyorum
hocam inanın amacım tartışmak değil, sizin satışlarınızı da biliyorum diğerlerinin satışını da biliyorum. en az 2000 liraydı 8100 piyasası. %10luk bir zam ya gelmiştir ya gelmemiştir. 2500 maks olan bir kart nasıl olur da 4600 olur aklım almıyor açıkçası

bu zamları şirket sahipleri değil biz yapıyoruz gerçekten