fantasy1337 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam inanın amacım tartışmak değil, sizin satışlarınızı da biliyorum diğerlerinin satışını da biliyorum. en az 2000 liraydı 8100 piyasası. %10luk bir zam ya gelmiştir ya gelmemiştir. 2500 maks olan bir kart nasıl olur da 4600 olur aklım almıyor açıkçası bu zamları şirket sahipleri değil biz yapıyoruz gerçekten
Keşke elimde olsa da ülkemin vatandaşlarına bedava versem 😊❤