• 12-05-2019, 00:43:26
    #10
    interneti (mobil olsa bile) salt oyun oynamak için kullananları anlamıyorum. cidden. araştır, oku, ne bileyim bi şeyler kat kendine. varsa yoksa bam bam bam. eee?
  • 12-05-2019, 00:49:49
    #11
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o ufak bi kesim, metin2 oynayan 20 arkadaşımdan 1 tanesi çıkmıştı. O da @hasansercan; kendini bana r10 davetiyesi vermişti kendisine çok teşekkür ederim.
    20/1 ufak bir yüzde değil hocam . Burdan anlayacağımız üzere herkes istediğini bilerek bilinçli yapıyor.
  • 12-05-2019, 00:52:45
    #12
    Herhalde iradeli olduğum tek konu bu, oyunu yüklüyorum oynuyorum. Sonra diyorum ki buna harcayacağımız zamanı web üzerinden iş yapmaya harcayayım deyip, oyunu kaldırıyorum. Online olmayan, hikayesi ve sonu olan oyunlara karşı değilim. Arada bir insanın kafasını dağıtması ve farklı şeyler yapması problem değil. Hatta oyun oynamak insan beynini problem çözme konusunda geliştiriyor, bilimsel bir gerçek.
  • 12-05-2019, 01:02:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Engin bilgiler için teşekkür ederim 😊
    As olmama az kaldı 😁😁😁
  • 12-05-2019, 01:33:40
    #14
    Doğru tespit bende uzun süre oyunlarla haşır neşir oldum beni yazılım dünyasının içine çeken yazılımcı bir arkadaşımdı bence çevremizdekilere bizden küçüklere örnek olup yol gösterirsek oyun batağından çekip çıkarabiliriz
  • 12-05-2019, 11:04:36
    #15
    Geçen gün bir yere kahvaltıya gittik. Oturduk ilgilenen yok, kalktım sipariş vereceğim insan arıyorum. Masa başında 17-18 yaşlarında bir kız, elinde telefon pubg oynuyor. 3-4 dakika kadar bekledim beni görsün diye. Yok arkadaş, telefondan 1 saniye kafasını kaldırıp bakmadı. Sonrasında öksürdüm falan anca baktı, hoşgeldiniz dedi ama telefon elinde ve gözü hala telefonda...

    Kendimi iş yeri sahibi olarak düşündüm, böyle bir insanı çalıştırıp maaş verir miydim?